kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Nya tag

Kategori: Allmänt

Tjosan hoppsan!
Det var ett tag sen minsann. Kände på mig att jag var tvungen att slänga iväg ett litet inlägg. Inte mycket har hänt efter duggan som skrevs i fredags. Jag och T var som sagt bänkade och i pluggmode hela förra veckan. Men nu är det nya tag som gäller i denna intressanta nya delkurs. Just nu sitter jag vid skrivbordet(händer typ aldrig) och försöker ge mig på njurens fysiologi haha! Har inte gjort så mycket annars, va och kolla synen idag och köpte lite smått och gott :)! Håller även på med ett hemligt projekt som dessvärre går väldigt segt, men in Sha Allah blir jag klar med det! De senaste veckorna har vi gjort så mycket kul! Vi har bland annat ätit på vår favorit restaurang, handlat, varit på "zoo" och mycket annat. Allt blir så mycket roligare när man inte är själv, därför vill jag även passa på att säga att T är så underbar och är tacksam över att ha henne i mitt liv. På återseende xoxo A 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: