kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Flashback

Kategori: Allmänt

Har lagt mig tillrätta i sängen och skulle behöva en gnutta skönhetssömn. Men istället kände jag för att göra min plikt som den trogna bloggerska jag är. Att uppdatera dig min kära läsare om min dag vore lika tråkigt för dig att läsa som för mig att skriva. Scrollade igenom en flashbacktråd tidigare igår och fick mig ett gott skratt men även ett tydligt budskap. Läste om svenska damlagets Zlatan aka Kosse. Där diskuterades ett och annat om henne och bland annat var det någon där på forumet som menade att Kosse var gift med någon Naser som var 56 år gammal. Och detta baserade personen på att Naser å Kosse bodde på samma adress. Då säger någon att det är mer troligt att det är hennes pappa. Men nej, den gubben gick inte hos den förre kommentatorn som nu även sa att Naser inte bara bodde med 20åring utan också med en 17åring å en 19åring. Haha! Detta är för sjukt! Människor väljer verkligen att se bara det som behagar dem. Detta var alltså budskap #1 och mitt andra budskap till dig vår läsare är: flashback kan vara hilarious. Säger godnatt med denna fina hadith:

 

 

Allahs Sändebud sade:

"Vemhelst som tror på Allah och den sista dagen skall säga det som är gott eller hålla tyst." [Bukhari och Muslim]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: