kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

A moment like this

Kategori: Allmänt

Ser att sötaste A har varit inne och uppdaterat pluggläget. Därför känner jag mig tvungen att uppdatera er om det andra viktiga i livet; mat! Är riktigt sugen på något sött, typ kladdkaka och vaniljglass. Men har ingen glass eller kladdkaka för den delen. Det enda söta jag har är mig själv! 
 
Över till något annat, börjar bli orolig för mina partysugna grannar. Dem har inte gjort ett ljud ifrån sig på hela kvällen än så länge. Men jag har inte gett upp än, sitter på helspänn och inväntar första ljudet av den öronbedövande musiken:( men det får man stå ut med när man ändå har så pass grannar som vi faktiskt har. 
 
Där fick ni en liten uppdatering från denna sidan av jorden med. Eller Tellus som A hade sagt. Klart slut!
 
 
XOXO
 
/T
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAAHAHAHAHAH såååå rolig

    2013-10-05 | 03:22:57

Kommentera inlägget här: