kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Baklava

Kategori: Allmänt

God kväll på er! Har ägnat dagen åt att baklava-bakandet. Ja hela dagen gick typ åt det, men mest var det väntetid för det måste få lufttorkas och man måste hinna skällas ut 1000ggr av ens mamma för att man kavlar för löst. Men roligt var det ändå, och nu kan jag lära er läsare hur man gör. Men inte förrän ni skriver i kommentarerna att ni verkligen vill det( A:s kommentarer räknas inte hit, sorry gal). I skrivande stund lyssnar jag på en fin nasheed, ma Sha Allah så fin text. Får mig att reflektera över hur mycket vi verkligen kan lära oss från profeten Muhammed(saw). Känner mig så lost, så bortkopplad från denna värld för jag är mobillös fram till måndag. Det är skrämmande hur pass beroende man är av den lilla luren. Men det är också roligt att få känna på hur folk levde utan mobiler, därför står jag och skriker ut från fönstret till familjemedlemmar på andra sidan gatan(vilket man absolut inte gör annars lol). XOXO Ma'a salama

Kommentarer


Kommentera inlägget här: