kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Eid

Kategori: Allmänt

Hallå i stugorna! Har inte skrivit på länge så tänkte ta en liten update för er läsare, det gillar vi?Vill börja med att säga eid Said/perhajr bajrami/serif bajram olsun....en glad eid alltså :)! Eiddagen spenderades i skolan då vi hade en lång lektion, som ändå förkortas i slutändan..Men som tur så hade jag mina fina klasskamrater som gjorde så jag fick lite eidkänsla åtminstone. Efter skolan gick alla hem till sina familjer och hade skoj, själv är jag bosatt i en annan stad så fick fira i min ensamhet...nää,skoja bara :)! Åkte till lek o buslandet med familjevänner och hade det superskoj! Tro mig jag lekte mer än barnen och försöker övertala T om att vi ska dit någon dag...med en bebis då...haha. Dagen efter begav jag mig hemåt till min kära familj som jag inte hade sett på hela fem veckor, rekord om du frågar mig :). Idag har dagen bestått av att hjälpa syskonen med läxor(behandlar mina syskonen som mina egna barn btw), varit på stan och lunchat med en go' vän :). Dagarna som återstår tänkte jag tillägna åt plugg och jobb förhoppningsvist. Saknar redan min partner in crime men in Sha Allah ses vi snart :) Ha det gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: