kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Mat

Kategori: Allmänt

Alhamdulilah för denna dag och in Sha Allah får vi vakna upp till en morgondag där vi ökar på goda gärningar. Många ord kan summera dagen men Skratt är nog det bäst beskrivande ordet. Heter det adjektiv? *Låtsas att jag har Kenzas tusentals läsare som längtar att få svara på en fråga*
 
Skulle gärna visa en bild på vad jag ätit men en sån har jag inte. Jag kan istället beskriva med ord så får ni föreställa er bilden. Lets go sistahs! Åt pizza som mamma bakade, tjock botten med salami(obs! Halal), ost, champinjoner och paprika. Visst ser det gott ut i era huvuden? 
B var mkt duktig ma Sha Allah, och fastade idag. Vi gör dua'a för att hennes fasta skall accepteras eller hur systrar;) 
 
Känner att vi redan fått lite bättre kontakt. Skriv gärna i kommentarerna vad ni ätit så får vi också föreställa oss lite matbilder;)
 
 
Take care systrar
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha ska du Inte kommentera om allt annat som du också åt 😂❤

    2013-10-02 | 08:29:08
  • Anonym säger:

    Vad menar du? Åt ju bara mackor, kex, frukt och godis. Förutom pizzan då. Det är som att andas in luft så jag förstår inte vad du menar där :S
    Well, well, welll haters gonna hate

    2013-10-02 | 08:50:14

Kommentera inlägget här: