kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Meeting people

Kategori: Allmänt

Go kväll allihopa! Hoppas alla har haft en underbar dag! Denna veckan har gått alldeles för snabbt och snart måste jag upp igen för plugg :(. Men i alla fall har haft en intressant dag haha. Dagen började med att jag som vanligt vaknar före alla så gjorde i ordning te(utan te ingen frukost haha), sedan hjälpte jag min bror med matte. Trodde att mina mattekunskaper var helt borta men kommer ihåg lite faktiskt haha. På eftermiddagen var det dags att gå på ett speciellt firande där jag äntligen fick träffa en efterlängtad person wink wink. Efter det gick vi alla och åt och begav oss till sist hemåt haha(blev dock en jobbig hemtur för mig:/). Det var min dag nu sitter jag här igen med brorsan och kollar tv. Får bog avsluta inlägget nu. Ha det så himla bra :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    U da center of attention miss B

    2013-10-20 | 10:30:00
  • Anonym säger:

    Myspys

    2013-10-20 | 10:42:06

Kommentera inlägget här: