kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Morgon, frukost, känslor

Kategori: Allmänt

God morgon alla! Det här med att vakna kl 6 och klarvaken kan inte vara så normalt när du har möjligheten att sova länge. Såg att T hade uppdaterat att hon inte kunde sova i natt, men tror säkerligen att hon sover så gott nu in sha Allah haha :) Vi hade varit perfekta vid skiftbyte haha. Hursomhelst tänkte jag koka te till syskonen och mamma som sover fortfarande. Som tur så finns det bröd så jag behöver inte göra något annat. Jag älskar verkligen känslan av att någon annan behöver mig när jag är här...oftast gör jag allt för min egen skull och är rädd att jag blir allt mer egoistisk, vilket jag absolut inte strävar efter. Jag önskar jag kunde sätta mina känslor i ord, men tyvärr så är jag ingen skicklig skribent. Så vi får nöja oss med detta miniinlägg. Förresten många...några... inga kanske undrar varför vi bloggar fast ingen läser? Jo, detta är som vår dagbok som vi kan kolla tillbaka på om tio år in sha Allah.Därför är det värt att skriva en massa för sen kommer man ångra att man inte skrev ner alla roliga händelser som hänt i sitt liv :). Men nu får det vara nock haha. XOXO A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: