kycklingarna.blogg.se

Only sisters please <3

Time

Kategori: Allmänt

Inser att detta med att driva en blogg är svårare än vad man tror. Det svåra ligger inte i att kladda ner ett par meningar. Utan det svåra är att låta bli att skriva ner alla meningar som ploppar upp i huvudet. För tro mig, ni vill inte veta vad som snurrar uppe i min Homerhjärna. Idag, på min efterlängtade lediga dag, satt jag barnvakt. Men det gör inget. För jag älskar lillen så mycket att jag nästan, bara nästan, spricker av kärlek till honom. Men han är oerhört energisk, den pojken. Han älskar även att sjunga. Eller nynna är nog mer av vad han gör. Det va rena melodifestivalen här hemma. Barnvisefestivalen. Jag har hittat min favorit bland dessa visor och det är "lilla råtta"-visan. Fråga mig inte varför men jag sjunger på den hela tiden. Även i bilen. Annars har jag inte gjort så mycket. Tycker dagarna går alldeles för fort. Jag hänger inte med. Känns som att tiden står still samtidigt som vi allt snabbare närmar oss årets slut. Tid är ett intressant fenomen. Därför förstår jag det inte. Haha eller buhu! XOXO på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: